torsdag 19. august 2010

Hundevakt!

Jeg satt nettopp og bladde igjennom bildene som er samlet på dataen min. Da kom jeg tilfeldigvis over dette veggbildet som jeg sydde for noen år siden! Jeg likte bildet veldig godt da jeg laget det, og jeg måtte nok dra på smilebåndet da jeg kom over bildet igjen:) Hunden ser så fredelig ut:)


Dette ble gitt i gave til min bror, og jeg tror bildet fortsatt henger i gangen for å vokte leiligheten hans:) Om jeg ikke husker feil, så er mønsteret designet av Sømrommet:) Selv har jeg jo fått en egen "vakthund", men hun er så søt og glad i alle folk at hun kan nok ikke vokte huset for uinviterte gjester;)

1 kommentar:

  1. Hi hi, det var kjempefin vakthund. Du skulle nå ha hatt det fine bildet sjøl no Birgitte. Mykje arbeid og veldig fint.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer!
Om du ikke har egen blogg, er det bare å velge navn/nettadresse under "kommenter som". Så skriver du inn navnet ditt og kommentaren, før du trykker publiser.