søndag 24. oktober 2010

Hjemmelagede gaver!

Jeg hadde bursdag for tre uker siden (ja, nå vet jeg at jeg er treig!!), og i den anledning var jeg så heldig å få noen hjemmelagede gaver!!! :):) Jeg setter utrolig stor pris på at noen setter av tid til å lage slike fine ting til meg:D


Fra Ingunn kom det et nydelig scrappet kort! Med min søte Bianca på:) Takk!

Fra en kreativ klassevenninne fikk jeg denne utrolig stilige mini-skuffeseksjonen. Den hadde hun malt og dekorert selv:) Syns dette var en god ide å ta med seg videre til fremtidige gaveprosjekter:)


Fra min kjære Bestemor fikk jeg skjerf og votter! Jeg hadde jo lagt inn ønske om et hjemmestrikket skjerf med hullmønster, og se så utrolig fint det ble!!!

Bestemor er en mester på hullmønster, så jeg var ikke i tvil om at det skulle stå på ønskelisten min:)
Jeg fikk selv i oppdrag å pynte det opp slik jeg selv ville. Da tok jeg å heklet en kant rundt hele skjerfet med sølvgarn, i tillegg til en "pyntelinje" på hver ende av skjerfet.
Siden hun fikk litt garn til overs, bestemte hun seg også for å strikke et par votter til meg:) På midtpartiet har hun strikket inn en rad med hullmønster, slik at vottene står i stil med skjerfet! På baksiden er det festet på et strikket felt med hvitt garn, slik at det ikke skal blåse så lett gjennom hullmønsteret. Det var en morsom gjennomtenkt detalj:) Vottene har også fått en "pyntelinje" i sølvgarn:)

2 kommentarer:

  1. Så fine ting :) Håndlagede ting er kjekt både å få og gi bort ;) Og det er du flink til!

    SvarSlett
  2. Oi her va det mye fint, og mange gode ideer ja.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer!
Om du ikke har egen blogg, er det bare å velge navn/nettadresse under "kommenter som". Så skriver du inn navnet ditt og kommentaren, før du trykker publiser.